Min date med Britney (og lidt om Christophers hår)

IMG_8220.JPGJeg har tænkt lidt på Christophers hår. Folk siger, det ligner nudler, og det har de for sin vis ret i.
Det samme kunne med stor retfærdighed siges om Justin Timberlakes hår i starten af hans karriere, og når vi ser på billeder af det nu, griner vi og taler om, at det da var hans hidtil bedste idé at blive klippet. Mon ikke, vi siger det samme om Christopher snart?
En anden ting, Christopher og Justin Timberlake har tilfælles (bortset fra, at Christopher lyder ret meget som Justin, når han synger), er, at de begge har fået en krammer af Britney. Eller i hvert fald fået taget et billede foran en pressevæg med hånden på hendes lænd …

Og nej, jeg fik ikke noget selfie. Jeg er skuffet! Hvad jeg ikke havde opfanget, var, at man skulle godkendes som medie for at kunne få taget et billede med hende, og det var der kun 7 medier, der var. Jeg ved nu heller ikke heeelt om min bette blog ville kunne kvalificeres. 😉

Showet var stort, og modellerne havde vist set en maaasse film med Victoria’s Secrets store, årlige shows, for de vinkede og winkede og kastede om sig med hjerter, glimmer og guldstøv. Imens modellerne drønede op og ned ad catwalken, fik de selskab af først Joey Moe, der sang tre af sine numre, mens han flirtede med madammerne, siden Ida Corr, der flirtede knap så meget, og til sidst Christopher. Catwalken var ret lang, og jeg sad hele nede ved “spidsen” af den, og desværre blev Christopher midt på, så vi fik aldrig rigtigt glæde af hans puddelrige charme nede i min ende. Joey Moe nåede dog vidt omkring, og jeg kom til at hviske til min sidemand, at han er typen, man ville knalde, hvis man på forhånd vidste, at ingen nogensinde fik det at vide.
Britney var på scenen i sammenlagt 75 sekunder, hun var lige så høj og havde samme hår som ungernes farmor, og hun var cute og sagde alle de rigtige ting.

Undertøjet var i øvrigt vildt pænt! Meget elegant og wearable, synes jeg! Der var én, der vandt et gavekort på 5.000 kr., det gad jeg sgu godt være gået hjem med!
Efter showet gik jeg ud i presse-loungen, hvor Britney skulle have taget billeder med modellerne og de syv udvalgte medier. Men min mobil var nede på to procent batterilevetid, og selvom min svigermor havde telefoneret, at de sov som fromme lam, gad jeg alligevel ikke være sådan en mor, man ikke kunne få fat på, HVIS det nu var. Så jeg tøffede ud i den efterårs-rå september-aften sammen med 5.000 andre, som gerne ville med metroen eller have fat i en taxa. Lige udenfor døren holdt en bus, som skulle køre afterparty-gæsterne ind til ballade på ZEN, og jeg bor jo kun en god spytklat fra denne Remees legeplads, så jeg hoppede på bussen og kørte hjem gennem de københavnske gader i selskab med nogle meget festlige unge mennesker. Fire af dem gav sig i øvrigt til at synge en fascinerende harmoni-a capella-version af Britneys ‘Hit Me Baby One More Time’, og det lød bedre, end noget, jeg længe har hørt.

I går var en rigtigt god dag! Det var også den første gang, ungerne blev passet af andre end Jon eller mig, mens de var vågne. De forgangne aftner, når jeg har haft ærinder udenfor matriklen, har jeg haft held til at se deres øjne glide i, før jeg lukkede døren, men i går var jeg altså først til SEPHORAs store juleevent, hvorefter jeg smuttede hjem og snavede ungerne et par timer, og inden Britneys undertøjsdebut var jeg ude at spise på Grill Royal med den yndige og meget fashionable Sille Henning, som var moderedaktør på ELLE, dengang jeg startede der.
Krapylerne er syv måneder gamle nu, og man kan måske argumentere for, at jeg godt kunne have sneget mig ud uden dem noget før, men jeg har ikke haft lyst, og det havde jeg i går. Og fordi, jeg følte, at vi alle tre var modne til det, tilsat det faktum, at de har Verdens Sejeste Farmor, som kender dem ud og ind, fordi hun har været på besøg mindst en gang om ugen siden deres fødsel, havde jeg intet behov for at tjekke mobiltelefonen eller ringe hjem. Jeg vidste, de havde det godt. Mega-win!

Jeg fik desværre ikke taget noget outfit-billede i går, så I må bare stole på mig, når jeg bedyrer, at jeg var superfly. 😜

14 comments

  1. Arj, men hvad skulle man gøre uden de der fantastiske farmødre (eller mormødre)? Vi har samme model her – stiller altid, altid op, kender barnet ud og ind og VIL gerne. Det er altså en kæmpe gave, som man skal huske at være taknemmelig for.

  2. Neeeej han måtte da ikke klippe krøllerne af! (sagde krølle-fetishisten) Det er det eneste, der forhindrer ham i at ligne en 100% klon af Georg (ham i badekarret, du ved)

  3. Ha ha, er flad af grin over din Joey Moe kommentar, sådan har jeg det lidt med Burhan G 😝

    TAK for en fuldstændigt fremragende blog! Ærlig, nede på jorden, og yderst humoristisk 😂

  4. Du så nemlig superfly ud! Jeg spottede dig i biker-støvler i Skindergade, da min veninde og jeg kom ud fra Barburrito. Nåede at vende mig om to gange, for var ikke sikker på at den stilede rock-chick var dig – det kunne jo være, jeg bare har fulgt din blog for religiøst og derfor er begyndte at se dig overalt.
    Vi måtte forresten gå tomhændede fra Barburrito, fordi min veninde er godheden selv og gav det eneste ledige bord videre til kæresteparret bag os i køen. Som hun sagde, vi kunne jo bare komme tilbage en anden dag, og de så ud til at være på date. Jeg tror seriøst, jeg optjener god karma-point af bare at være i nærheden af hende. Ofte lyder du, som at kunne være samme type god karma-person 🙂

    1. Hahahaha, hvor hyggeligt!! Ville gerne have hilst på jer! 😍
      Goood karma af din veninde, mand! Det er satme overskud! Jeg håber, den date endte lykkeligt! 😜 Og t I også fik noget godt at spise et andet sted!
      God weekend!

  5. Hej
    jeg har lige en spørgsmål til dit blog skriveri, som er lidt svær at konkretisere. Men indlægget her er meget godt eksempel:
    Jeg kan godt se indlægget er forsøgt lavet humoristisk – men jeg får følelsen af en knap så køn underliggende tone…?
    F.eks.”… havde samme hår som ungernes farmor, og hun var cute og sagde alle de rigtige ting.”
    Jeg forstår ikke helt hvad du mener, men jeg tror ikke den beskrivelse var ikke gået som svar på et indlæg i blogland – noget med konstruktiv kritik…!;)
    Den her lidt besynderlige kultur der hersker – har bloggeren helle? Og i så fald, hvorfor?

    1. Hej Mette.
      Jeg har ikke helle. Tvært imod! Jeg stiller næsen frem, pg det skal man ikke gøre, hvis man ikke vil have nogle på næbet nu og da! 😊
      Jeg sammenligner Britney med et af de mennesker, jeg holder mest af her i verden, så det er ikke ment som et dizz, bare en observation. Jeg googlede hendes højde hjemmefra, og min svigermor kommenterede, at så var de lige høje! Så da jeg spottede, at Britney også havde fået page, smilede jeg ved mig selv ved, at de nu også havde frisuren til fælles!
      Men din kommentar er taget til hjerte. Jeg har udtrykt mig fattigt, hvis sammenligningen hos dig er gået ind med negative undertoner.
      Rigtigt god weekend!
      Knus, MM.

      1. Hæhæ – og jeg som troede at det var fordi svigermor var blond… It’s all in the eye of the beholder…

  6. Tak for endnu et dejligt indlæg på en dejlig blog. Og så lige mht. at argumentere for, hvorvidt du kunne have sneget dig ud selv, uden krapylerne, noget tidligere, så synes jeg, at det lyder som det aller bedste at vente til alle tre er klar – så det lyder som om din timing er perfekt (tilsat Verdens Bedste Farmor, win). Selv har jeg kun een baby, minimalt yngre end dine, og jeg panik-løber gerne de få, korte ærinder jeg endnu har turde bevæge mig ud på solo – så det er vist meget relativt om det kan kaldes sent eller tidligt. Hvis jeg var en grøntsag, kunne jeg klare en meget lang tur i skibscontaineren og stadig være lidt hård fremme i butikken… 🙂

  7. Hoooold hoooold hoooooooold nuuuu!!! Din kommentar om Joey Moe er jo den primære årsag til, at jeg læser din blog😂😂😂 – trofast skulle jeg lige hilse og sige!!!
    Er dog ikke sikker på, at jeg er enig (Joey Moe gør det ikke lige for mig), men konceptet er jo SPOT ON!!! 👍

  8. Længe leve farmødre! Hvor er det fedt at farmor har så stor en plads i jeres ungers liv! Jeg synes desværre alt for tit at farmor bliver kørt ud på et sidespor i forhold til mormor! Jeg har diskuteret det tit med veninder og andre med-mødre, og det virker som om at det i nogle kvindekredse er helt ok, at mor bestemmer, at mormor er bedre end farmor! Som mor til både en dreng og en pige, håber jeg da på at få ligeså stor en rolle i min søns børns liv, som i min datters børns! Min børn har verdens bedste farmor og havde verdens bedste mormor, og hold da op, hvor var jeg glad for at mine unger havde farmor, dengang mormor døde! Nå, nok sure opstød for i aften! Christoffer er i fjerneren….

Skriv et svar

