Præcisering!

IMG_8231.JPGMa girl!
Jeg modtog i dag en kommentar for mit Britney-indlæg, som ærgrede mig. Ikke fordi, jeg ikke var enig i kommentatorens kommentar – tvært imod, desværre. Jeg kunne lidt for godt forstå hende, da jeg læste mit indlæg igennem igen. Og det ærgrer mig, at jeg har formuleret mig dårligt! Pis, mand! 😊

Det, den årvågne læser kommenterede var, at jeg sammenligner Britney med min svigermor, da de begge har samme højde og samme frisure. Der kunne man godt imellem linierne læse det som om, jeg stak miss Spears en verbal højre. Ikke fordi, der er noget som helst galt med min svigermors udseende! Men fordi en popsangerinde på 32 med et show i Las Vegas måske ikke forventes sammenlignet med en kvinde, som er generationen ældre. Og min svigermor var på sin side faktisk heller ikke tosset med sammenligningen.

Det, jeg glemte at fortælle i det indlæg, som jeg synes gør sammenligningen mere helstøbt, er, at jeg inden afgang fra matriklen diskuterede med min svigermor og mig selv, om jeg burde tage høje eller flade sko på. Min svigermor bedyrede, at Britney sikkert var lav ligesom Tom Cruise, Kylie Minogue og alle de andre superstjerne fra USA, så hvis mit selfie skulle blive godt, ville hun nok foreslå flade sko. Jeg googlede Britneys højde og erfarede, at damen er 1,63 meter fra tæerne og op. Samme højde som svigermor!
Så jeg smilede ved mig selv, da jeg på aftenen så, at Britney, som jeg forventede at se med lange Barbie-extensions, havde fået en fin page – nærmest ligesom min svigermor!
For mig var det bare en sjov betragtning, og som jeg svarede den skarpe kommentator, så sammenlignede jeg jo popprinsessen med et af de mennesker, jeg holder mest af, så det var ment med kærlighed. Men det kom kluntet ud. Det kan jeg kun beklage.
Og i sidste ende kommer det jo an på smag og behag! 😊

Dette er i øvrigt skrevet fra min sofa med en unge liggende på hver side af mig. De faldt begge to i søvn, mens de fik deres aften-flaske, og tit kan jeg ikke få mig selv til at lægge dem i seng lige med det samme. De har nemlig en alder nu, hvor de gerne vil hoppe hele tiden, så der er sjældent lejlighed til nus. Så den stjæler jeg, når de sover… 😍
Rigtigt god aften! Og tusind tak til jer, der kommenterer, det er så fedt! Både ros og hak i tuden! Jeg ville ønske, jeg kunne nå at svare hver gang. Det kan jeg desværre ikke, men kæft, hvor bliver jeg stadig glad, mand! 😊

16 comments

  1. Jeg forstår faktisk godt kommentaren til det tidligere indlæg – jeg nyder normalt dine humoristiske og velskrevne indlæg, men det om Britney havde hele vejen igennem en ironisk distance – og semi-diss af alt fra optrædener og Christoffers hår til selve showet og afterpartyet. Du ku jo bare være smuttet hjem i pausen 😉

  2. Åh sikke et skønt billede! Jeg er lidt bagud med at få læst dine indlæg, fordi jeg har travlt med at fare USA rundt, men det må jeg snart indhente. Britney lyder som en oplevelse – og din svigermor lyder bare dejlig! God aften med masser af nus til dig 😀

  3. Åh ja sådan er vi jo så forskellige og opfatter det skrevne ord ligeså forskelligt . Du må da skrive hvad du vil:) det kan jeg jo sagtens sige🙊 jeg elsker hvad end du skriver… Du er et fantastisk positivt menneske som mange kan lære af, i hvertfald mig☺️ God fredag og god VMD💛

  4. Jeg tror, at du har fornærmet et par Britney/Christoffer-fans der :-). Jeg syntes, at dit indlæg var lige så godt og sjovt som altid og opfattede ikke noget alt for negativt. Det var jo bare din mening om det hele, og den har du ret til. God fredag!

      1. Jeg kan ikke tage hans hår seriøst efter jeg så et billede hvor ham og Cristina Antorinni var holdt op i mod hinanden..

  5. Årh, hvor jeg dog elsker din blog MM! Du er så pisse ærlig. Og pæn. Og en pisse sej mor! Og nu har jeg vist sagt pisse for meget 😉 God weekend!

  6. Klaps eller ikke klaps…..du er stadig en 🌟 i mit univers. Du skriver hvad du tænker, på en humoristisk og ærlig måde. Det er en to egenskaber jeg sætter pris på. Jeg ønsker dig en dejlig fredag, med dine skønne børn i dit skød 😘

  7. Du er fantastisk MM. Jeg kan så bare slet ikke se noget som helst galt i det forrige indlæg – det er sjovt og som altid godt skrevet. Du gør det godt 🙂

  8. OMG! Folk går virkelig i for små sko. Din blog er så befriende, fordi du siger tingene, som de er. Ikke så meget pis. En anden gang synes jeg, du bare skal stå ved de ting, du skriver. Folk med humor og realitetssans kan da godt se, at din sammenligning ikke er gælder alt hvad Britney har, og alt din svigermor har. Og mellem os – så så Britney sød ud – men altså også ret konet. Hun er blevet voksen. Mor. Og har vist allerede fået lavet lidt i fjæset, så det ud til. Good old Holywood! CSM lignede sgu mere en popstjerne på billederne.

    1. HØRT! Folk går virkelig i små sko over det indlæg om Svigermor og Britney. Ligesom de folk over Káhler vasen og Jensens Bøf. Grrrrr!

Skriv et svar

