Et fedterøvstip!

IMG_8393.JPG
Når man har små børn – det være sig tvillinger såvel som singletons (som vi tvillingeforældre kalder de enkelt-børn, nogle mennesker stadig er så oldschool at få) kan det godt være mega-nice at have nogle tjenstvillige familiemedlemmer, som kan tænkes at ville gå en tur med en barnevogn eller måske endda passe nogle kids en aften eller to. Og den slags mennesker drikker i min erfaring tit kaffe. Og kan de ikke få den kaffe, kan de godt få lidt stress i stedet for. Eller blive gnavne.
Vi har der i hjemmet i mange år kørt med sådan noget pulverkaffe, som man bare hælder kogt vand på, mest fordi vi ikke selv drikker varme ting. Jeg får stress af varme ting. Drikker man det for tidligt, brænder man tungen, og drikker man det for sent, er det nasty og halvkoldt. No fun!
Men vi er jo efterhånden de eneste i verden, der ikke drikker kaffe. Indtil nu har vore gæster taget til takke med vores pulverkaffe, men nu, hvor de i sagens natur kommer lidt oftere, er det ikke længere godt nok.
Derfor har vi nu anskaffet os en MoccaMaster Cup One. Den laver kun én kop ad gangen, og så er den psykopæn! Den er sådan lidt mini i det. Den ligner noget fra 60’erne, synes jeg, og så ser det bare ret voksent ud, også, at have en kaffemaskine.
Jeg er sygt glad for den og elsker, at vi nu kan byde vores gæster på rigtig kaffe. Og de bliver så dejligt tjenstvillige af det! Kopperne, som matcher, følger i øvrigt med. 😊
Kaffemaskinen koster 1.449 kr. og fås i alle mulige farver. Se dem allesammen her.

Det her indlæg er kommet til verden i samarbejde med MoccaMaster Cup One! Modellen på billedet er min lillesøster, og hun arbejdede gratis. Eller… Hun gjorde det for en kop kaffe. 😜

5 comments

  1. Vi drikker heller ikke kaffe og har af samme grund købt en maskine, som laver en enkelt kop ad gangen. Skide smart når man har gæster. Min kæreste kusine sagde “der er ikke noget værre end de der mennesker der har en gammel pose kaffe liggende med en elastik om”. That used to be us…

  2. Det er sgu luksus, at man sådan kan få en god kop, også selvom værterne ikke selv gør sig i kaffe.
    Som primær tedrikker er der heller ikke noget værre, end når folk kun har en pakke Medova-te stående, endnu værre kamille-te, hvor pakken desuden er så gammel, at designet er skiftet fire gange siden (oh, I will notice!)

  3. Åh hvor jeg elsker at høre om andre mennesker der ligesom jeg og min værre halvdel ikke drikker varme drikke… måske vores familier også ville værdsætte at vi udskiftede pulverkaffen…

Skriv en kommentar