Nye ting sker …

IMG_8414.PNGVi bringer hermed en service-meddelelse!
Jeg synes selv, det kan være lidt tungt at læse side op og side ned om tekniske detaljer, så det vil jeg fri jer for.

Men I skal nu alligevel vide, at jeg fra d. 1. oktober rykker ind hos Bloggers Delight. They gave me an offer I could not refuuuuuse! 😜
Det kommer ikke til at betyde det store for oplevelsen her på bloggen – eller det håber jeg sgu da ikke!
Bortset fra, at den har fået lidt restylane og en bette ansigtsløftning, og så har jeg lavet en ny header (ja, det kalder tekniske mennesker det øverste billede). Er den ikke fin?
Maven erstattes af et billede af ungerne! It was about time! 😊

Desuden kommer jeg fremover til at opdatere KLÆDESKABET, BADEVÆRELSET og TWINS noget mere. Men alle indlæg kommer til at ryge ind på forsiden, hvorefter de placeres helt automatisk i de forskellige faner. Det er pissesmart! Og så skal man bare kigge og klikke ét sted.

Jeg har fået at vide, at jeg skal holde mig fra tasterne resten af dagen, idet de skal pille ved ting bag gardinerne. Så det gør jeg altså.
Jeg glæder mig til, at vi “ses” igen og håber, I har en tæskelækker tirsdag derude i det ganske, danske land!

Min er god! Mit liv er et andet, end det nogensinde har været før.. Det skyldes min mand, mine unger og fandme også JER! Af hjertet TAK fordi, I har taget så godt imod mine digitale armhule-prutter, skriverier, navlepillerier og glædesudbrud! Hvis I bare vidste, hvor glad det gør mig!
Jeg håber, at jeg drypvis kommer til at møde jer alle sammen ude i verden i løbet af de næste år. Så hvis nogen af jer ser mig på gaden (jeg er ret nem at kende. Jeg er hende med prammen), så har I bare at give jer til kende! Hvis I gider… Det gør mig i hvert fald glad, og jeg vil så gerne sige tak. 😊

IMG_8411.PNG Godmorgen-hår fra Vestergade. 😘

21 comments

  1. Jeg så dig i søndags da du sad på Cook’s & cows og hyggede med propperne 🙂 Fik dog ikke lige sagt hej 😉

  2. Øv. Så skal der reklamer ind over, på din ellers fine side…. Headeren er super fin, jeg vil ikke blive forhindret i at følge din skønne blog, bare fordi du rykker videre ud i bloglivet. Glæder mig til næste indslag.

    Louise – http://louisepige.dk

    1. Ja, nu har jeg kørt uden reklamer i otte måneder, det er vel også en slags verdensrekord i det her univers! 😜
      Jeg lover, at jeg nok skal lade være med at sælge helt ud!!! Bare du lover at blive her! 😍

      1. Kan da ikke uden dig i mit digitale verden – Du fodrer mig med godt humør og masser af dejlige grin og tanker. Du er en ren inspirationskilde MM.

        Så jeg BLIVER 🙂

  3. Okay MM, jagten er ind! Men så skal du altså også spille fairplay og huske at hashtagge #latergram, hvis du f.eks. ikke er på fiskerestaurant i Skagen længere. Jeg sendte et billede af dig til min kæreste, som tilfældigvis var der samme tid, som du lagde et billede op. Jeg bad ham forlade sit selskab, finde pigen på billedet og købe en ordentlig fadbamse til hende OG selvfølgelig hilse fra stranger. Stakkels mand må have haft total forklaringsproblem da han rendte forvildet rundt og lurrede efter fremmede kvinder, men jeg har undskyldt for dig – han er blevet god igen 😉

  4. Jeg er godt nok ikke meget til BD, men vil fortsat følge med. Får du hele dit blog-look herinde fra med over? (alle farverne og sådan) dem elsker jeg nemlig at kigge på. Ville ønske du kunne få alle fordele som ved BD blot her i stedet for. Det virker noget mere personligt. Sorry for lidt negative vibrationer herfra.

  5. Jeg synes det er spændende! Mange bloggere er jo “startet” hos BD og er efterfølgende rykket videre igen. Jeg er sikker på, at du har valgt at flytte, fordi du har fået et rigtigt godt tilbud – og tillykke med det! Da jeg i søndags sad hos en veninde og spise (hjemmelavet!) fransk citrontærte og talte blogs, blev vi ret hurtigt enige om at du er en af sejeste og sødeste damer i blogland, hvilket du helt sikkert også vil være hos BD, reklamer eller ej! Så bliver der jo bare råd til flere skumfiduser… 😉

  6. Ej så dig i går gå på Pilestrædet og var lige ved at gå hen og sige hej – for hende kender jeg jo, tænkte jeg. Men lod alligevel være, da jeg blev lidt genert 🙂
    Er hverken mor, tæt på at blive mor, eller i noget, der ligner et fast forhold. På trods af mine sølle 25 år, er alle mine veninder i seriøse forhold, hvilket godt kan stresse en en smule. Så hvor jeg dog nyder at læse din blog, du er så lidt fordømmende, og slet ikke perfekt – også alligevel 🙂 (der er plads til morgenhård og skumfiduser) Det er rart at se et liv, der ikke kun består af skyr, fitness og mere skyr.
    Jeg bliv hvertfald glad af at læse din blog, og den gør mig lidt mindre stresset 🙂
    – også det forøvrigt herligt at se så mange billeder af de to små unger 🙂

  7. Synes simpelthen din blog er skøn! Er sikker på at hvis du nævnte, hvor du gik tur med barnevognen imorgen, vil du få en helt crowd til at møde op:-) men er du ikke bange for stalkers, nu hvor du fortæller så meget om din hverdag?

Skriv en kommentar